Myślisz o zdrowiu? Dbasz o to, co jesz i świadomie podejmujesz decyzje, czytasz etykiety, wybierasz to, co naturalne i wartościowe? Marka Healthy Mind jest dla Ciebie! Produkty oparte o naturalne składniki, pozwolą Ci zaspokoić głód bez wyrzutów sumienia. Są idealne dla każdego, kto chce dbać o swoje zdrowie.
Chcesz porzucić nudę i przełamać rutynę? Pragniesz czegoś nowego i żyć tak, jak chcesz – aktywnie, kolorowo, nowocześnie? Stwórz nowe Healthy Mind z myślą o sobie! Jakie smaki lubisz? Jakie produkty chcesz zobaczyć w sklepach? Napisz do nas! Wybierz razem z nami nowości, które pojawią się wkrótce na półkach sklepów.
Healthy Mind to pozytywne myślenie i pogoda ducha! Wybierasz się na piknik czy na zabawę z przyjaciółmi w domu? Jedziesz do rodziny czy na wakacje nad morze? Lekkie i puszyste Healthy Mind mogą Ci towarzyszyć wszędzie jako posiłek i jako przekąska.
cdn
kliknij

SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ


  • katalog
  • katalog
  • katalog
  • katalog
  • katalog



  • 1

    To pasta z ciecierzycy, która wywodzi się z Bliskiego Wschodu.

    2

    Smakuje najlepiej jako dodatek do kanapek lub dip do warzyw.


  • 3

    Pełna arabska nazwa hummusu – ḥimmaṣ bi ṭaḥīna – oznacza po prostu ciecierzycę z pastą sezamową.

    4

    Hummus ma niski indeks glikemiczny. To oznacza, że jest sycący i powoduje tylko niewielki wzrost poziomu glukozy we krwi.

  • Jakie pieczywo wybrać na kanapki?

    Pszenne, żytnie, czy mieszane? Chrupkie czy klasyczne? Z dodatkami czy bez?

    W sklepach można kupić wiele rodzajów pieczywa. Ale jak wybrać to idealne, które będzie zdrowe, a jednocześnie podkreśli smak pasty warzywnej lub hummusu?

    Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci w wyborze.


  • 5

    Ma dużo żelaza i witaminy C, dzięki czemu wpływa pozytywnie na odporność i zapobiega niedokrwistości.

    6

    Zawarta w paście tahini metionina sprawia, że białko ciecierzycy staje się bardziej wartościowe – pomaga obniżyć poziom cholesterolu we krwi i wspiera prawidłowe działanie układu nerwowego.

  • Skład pieczywa

    Pieczywo w swoim podstawowym składzie zawiera mąkę, wodę, sól i drożdże lub zakwas. Skład pieczywa znajdziesz na opakowaniu lub na specjalnej liście produktów dostępnej przy stoisku.


  • 7

    Hummusy Healthy Mind zawierają naturalny sok z cytryn BIO.

    8

    Największy hummus zapisany w Księdze Rekordów Guinnessa ważył 10 452 kg! Do jego przygotowania wykorzystano 8 ton ugotowanej ciecierzycy.

  • Elastyczność

    Zwróć uwagę, czy po naciśnięciu pieczywa palcem miękisz wraca do swojego pierwotnego kształtu. Jeśli tak – nawet pomimo chrupiącej i twardej skórki – to dobrze.

    Termin ważności

    Wystrzegaj się „długowiecznego pieczywa”. Idealny chleb to taki, który ma 2-3 dniowy termin przydatności do spożycia.

  • Wielkość vs. waga

    Nie sugeruj się wielkością bochenka, a jego masą. Unikniesz w ten sposób sztucznie „napompowanego” pieczywa. Z reguły chleby pełnoziarniste są zdecydowanie cięższe, a jedna kromka na dłużej zapewnia uczucie sytości.

    Miękisz – czyli „środek”

    Dobry chleb powinien być lekko wilgotny w środku. Dodatkowo w pieczywie drożdżowym pory powinny być regularne, a w pieczywie na zakwasie miękisz powinien być zbity i mieć niewielkie pory.

  • Kolor

    Chleby żytnie powinny być brązowo-szare. Unikaj natomiast pieczywa o ciemnoczekoladowej barwie – prawdopodobnie jest barwione karmelem lub słodem. W przypadku pieczywa pszennego, im pieczywo jest jaśniejsze, tym jest gorsze – zawiera mniej składników odżywczych, witamin i minerałów. Pamiętaj też o sprawdzaniu etykiet!

  • Ciecierzyca to doskonałe źródło białka

    Oprócz tego zawiera dużo węglowodanów złożonych, błonnika i nienasyconych kwasów tłuszczowych. Jest też bogata w fosfor, witaminę B9, żelazo, cynk, magnez i potas. Działa wspomagająco w leczeniu cukrzycy – przyspiesza trawienie i obniża poziom glukozy we krwi. Pozytywnie wpływa na skórę, włosy i paznokcie. Podnosi odporność organizmu oraz pomaga obniżyć zawartość cholesterolu w organizmie.

  • Olej rzepakowy zawiera dużo tłuszczy nienasyconych

    Dzięki temu jest znakomitym źródłem witamin rozpuszczalnych w tłuszczach – A, D, E oraz K. Jest znany z działania wpływającego na obniżenie poziomu cholesterolu, pomaga przeciwdziałać miażdżycy i w utrzymaniu stawów w dobrej kondycji. Wspiera przemianę materii.

  • Pasta sezamowa tahini jest źródłem wielu składników mineralnych

    Najważniejszymi z nich są wapń, żelazo, magnez i potas, ale tahini zawiera także tłuszcze Omega-6, witaminy oraz błonnik pokarmowy. Razem składniki te pomagają w pracy układu krążenia i zapobieganiu cukrzycy, wspierają zdrowie kości i obniżanie poziomu złego cholesterolu.

  • Czosnek to naturalny antybiotyk

    Hamuje rozwój bakterii i pomaga w zwalczaniu infekcji, ale to nie wszystkie jego zalety. Posiada witaminy z grupy B, witaminę C i składniki mineralne. Wspomaga trawienie. Jest także znany z tego, że obniża ciśnienie krwi, a nawet ma wpływ na zachowanie młodego wyglądu skóry.

  • Papryka ma 4 razy więcej witaminy C niż cytryna!

    Jest także znakomitym źródłem witaminy młodości A, witaminy E oraz potasu i wapnia. Pomaga obniżyć ciśnienie krwi, wspomaga procesy trawienia, działa przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie.

  • Marchew jest doskonałym źródłem przeciwutleniaczy i beta-karotenu

    Zawiera także dużo kwasu foliowego i witamin z grupy B. Pomaga obniżyć poziom cholesterolu we krwi, wpływa na regulację trawienia oraz naszą odporność i elastyczność skóry.

  • Cebula to znakomite źródło wielu witamin i minerałów

    W cebuli kryją się witamina C, B6, kwas foliowy, biotyna oraz miedź i mangan. Zawiera także przeciwutleniacze i fitosterole. Przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania całego organizmu, ma działanie bakteriobójcze, wspiera odporność, przyspiesza detoksykację oraz pomaga w regulowaniu ciśnienia krwi.

  • Błonnik pomaga w kontroli apetytu

    Zaczerpnięty z bambusa i grochu błonnik spowalnia wchłanianie węglowodanów i zapobiega wahaniom poziomu cukru we krwi. Pozostawia uczucie sytości – w ten sposób pomaga kontrolować nadmierny apetyt. Dodatkowo przyspiesza eliminację toksyn i wspiera naturalny proces oczyszczania organizmu.

  • Ogórek zielony jest niskokaloryczny

    W 96% składa się z wody, dzięki czemu zawiera bardzo mało kalorii. Pomaga też usuwać nadmiar wody z organizmu wraz z toksynami. Zawarte w nim sterole regulują poziom cholesterolu. Ogórki dodatkowo pozytywnie wpływają na ciśnienie i poziom cukru we krwi.

  • Cukinia wspiera przemianę materii

    Znakomite źródło witamin z grupy B, witaminy C oraz karotenów, które działają antyoksydacyjnie. Posiada także cenne składniki mineralne, jak magnez, żelazo i potas. Ma bardzo niską wartość energetyczną, sprzyja odkwaszaniu organizmu, poprawie trawienia i przemiany materii.

  • Groszek zielony zwiększa uczucie sytości

    Jest skarbnicą witaminy A, witamin z grupy B oraz kwasu foliowego, białka, błonnika i chlorofilu. Niskokaloryczny, a mimo tego zwiększa uczucie sytości. Pomaga zachować prawidłowy poziom cholesterolu. Przyczynia się także do przyspieszenia metabolizmu i usuwania toksyn z organizmu.

  • Ocet jabłkowy pomaga obniżyć odkładanie się tłuszczu

    Zawiera pektyny, witaminę E i potas. Przyczynia się do przyspieszenia metabolizmu komórkowego oraz wspomaga perystaltykę jelit. Wpływa na obniżenie przyswajalności i stopnia odkładania się tłuszczu i zmniejsza ryzyko miażdżycy.

  • Ziemniaki wpływają pozytywnie na skórę i wzrok

    Zawierają dużo niezbędnych witamin i mikroelementów, w tym witaminę C i witaminy z grupy B. Pomagają w obniżeniu ciśnienia krwi, regulacji pracy układu pokarmowego (w tym jelit) oraz usuwaniu nadmiaru wody z organizmu. Dodatkowo wpływają pozytywnie na stan skóry, wzrok oraz na redukcję stresu.

  • Koperek ma działanie uspokajające

    Dzięki olejkom eterycznym pomaga w uspokojeniu organizmu oraz w walce z bezsennością. Ponadto zawiera witaminy B, A i C, dostarcza też wapnia, żelaza, manganu i innych składników mineralnych. Dodatkowo poprawia trawienie, działa rozkurczowo i antybakteryjnie.

  • Sok z cytryn BIO pomaga zwiększyć odporność

    Jest źródłem witaminy C, wapnia, magnezu i sodu, dzięki czemu wpływa na odporność organizmu na infekcje. Dodatkowo przeciwdziała chorobom układu krążenia i ma właściwości antyoksydacyjne. Zawarta w nim rutyna zapobiega pękaniu naczyń krwionośnych. Polecana jest w dietach odchudzających ponieważ przyspiesza metabolizm, dodatkowo równoważy pH.


  • 9

    Ciecierzyca i cieciorka to różne rośliny, ale obie należą do rodziny bobowatych, mają takie same właściwości, niemal identyczny smak i są trudne do rozróżnienia.

    10

    Cieciorka to też samica cietrzewia.

x


NAPISZ DO NAS




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych przez PAMAPOL S.A. z siedzibą w Ruścu
w celach związanych z realizacją zgłoszenia, udzielaniem odpowiedzi na zgłoszenie, przygotowaniem i przesłaniem oferty handlowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przesłania i realizacji zgłoszenia. Zostałem poinformowany o przysługujących mi prawach dostępu do danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest PAMAPOL S.A. z siedzibą w Ruścu.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych przez PAMAPOL S.A. z siedzibą w Ruścu
w celach przesyłania informacji handlowej drogą elektroniczną zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną na podany adres e-mail lub numer telefonu komórkowego.