Strona główna

Myślisz o tym aby jeść smacznie, naturalnie i nie chcesz spędzać w kuchni wielu godzin?
Dbasz o to, co jesz i świadomie podejmujesz decyzje, czytasz etykiety, wybierasz to, co naturalne i wartościowe?

Marka Healthy Mind jest dla Ciebie!

Zdrowie zaczyna się w głowie

Produkty oparte o naturalne składniki, pozwolą Ci zaspokoić głód bez wyrzutów sumienia.

Są idealne dla każdego, kto chce przygotować szybki, ale zdrowy i smaczny posiłek o różnych porach dnia, w różnych okolicznościach.

Kuchnia bez nudy

Chcesz porzucić nudę i przełamać rutynę? Pragniesz czegoś nowego i żyć tak, jak chcesz – aktywnie, kolorowo, nowocześnie?

Dzięki szerokiemu portfolio mamy rozwiązanie na każdą porę dnia. Twoja dieta może być urozmaicona „codziennie mogę zjeść co innego”.

 

Radość z życia

Healthy Mind to pozytywne myślenie i pogoda ducha! Wybierasz się do pracy, na piknik czy na zabawę z przyjaciółmi w domu? Jedziesz do rodziny czy na wakacje nad morze?

Różnorodne lekkie dania Healthy Mind mogą Ci towarzyszyć wszędzie jako posiłek i jako przekąska.

 

Ekologia

Healthy Mind nie używa opakowań z plastiku, nie mnoży śmieci.

Produkty marki Healthy Mind zostały zapakowane w lekkie, wygodne i przyjazne dla środowiska opakowanie kartonowe Tetra Recart® od firmy Tetra Pak® Zaprojektowano je tak, by uprościć życie w kuchni – otwarcie opakowania jest proste i nie wymaga użycia żadnych narzędzi. Tetra Recart® składa się głównie z materiału odnawialnego – tektury certyfikowanej znakiem FSC®. Wszystkie opakowania Tetra Pak® w pełni nadają się do recyclingu, a po opróżnieniu mogą zostać przekształcone w nowe, użyteczne produkty. Co więcej, opakowanie Tetra Recart® ma znacznie mniejszy wpływ na środowisko niż inne opakowania do żywności gotowej do spożycia (wg poziomu emisji CO2 w całym cyklu życia produktu).

Wygodne jednoporcjowe opakowanie nie naraża nas na wyrzucanie jedzenia.

CIEKAWOSTKI

 

Jest źródłem błonnika pokarmowego i łatwiej przyswajalnego glutenu. Zawiera cynk, miedź i selen, a także witaminy A, E i D.

Orkisz

daje siłę

Ziarna pszenicy dostarczają białka, witamin z grupy B, C i E, trochę tłuszczu. Jest w nich żelazo, fosfor, magnez, cynk, wapń.

Pszenica

źródło węglowodanów

Ma właściwości zasadotwórcze, pomaga odkwasić organizm. Nie zawiera glutenu. Zawiera witaminę E i dostarcza organizmowi krzemu, który odpowiada za mocne włosy i paznokcie, zdrowe stawy, ułatwia przemianę materii.

Kasza jaglana

lekkostrawna i sycąca

W 96% składa się z wody, dzięki czemu zawiera bardzo mało kalorii. Pomaga usuwać nadmiar wody z organizmu wraz z toksynami. Zawarte w nim sterole regulują poziom cholesterolu. Ogórki dodatkowo pozytywnie wpływają na ciśnienie i poziom cukru we krwi.

Ogórek

jest niskokaloryczny

Znakomite źródło witamin z grupy B, witaminy C oraz karotenów, które działają antyoksydacyjnie. Posiada także cenne składniki mineralne, jak magnez, żelazo i potas. Ma bardzo niską wartość energetyczną, sprzyja odkwaszaniu organizmu, poprawie trawienia i przemiany materii.

Cukinia

wspiera przemianę materii

Jest skarbnicą witaminy A, witamin z grupy B oraz kwasu foliowego, białka, błonnika i chlorofilu. Niskokaloryczny, a mimo tego zwiększa uczucie sytości. Pomaga zachować prawidłowy poziom cholesterolu. Przyczynia się także do przyspieszenia metabolizmu i usuwania toksyn z organizmu.

Groszek zielony

zwiększa uczucie sytości

Zawierają dużo niezbędnych witamin w tym witaminę C i witaminy z grupy B. Są bogate w pierwiastki mineralne, głównie potas i fosfor. Pomagają w obniżeniu ciśnienia krwi, regulacji pracy układu pokarmowego (w tym jelit) oraz usuwaniu nadmiaru wody z organizmu. Dodatkowo wpływają pozytywnie na stan naszych mięśni, skóry, wzrok oraz na redukcję stresu

Ziemniaki

wpływają pozytywnie na skórę i wzrok

Jest znakomitym źródłem witaminy młodości A, witaminy E oraz potasu i wapnia. Pomaga obniżyć ciśnienie krwi, wspomaga procesy trawienia, działa przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie.

Papryka

ma 4 razy więcej witaminy C niż cytryna!

Zawiera także dużo kwasu foliowego i witamin z grupy B. Pomaga obniżyć poziom cholesterolu we krwi, wpływa na regulację trawienia oraz naszą odporność i elastyczność skóry.

Marchew

jest doskonałym źródłem przeciwutleniaczy i beta-karotenu

W cebuli kryją się witamina C, B6, kwas foliowy, biotyna oraz miedź i mangan. Zawiera także przeciwutleniacze i fitosterole. Przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania całego organizmu, ma działanie bakteriobójcze, wspiera odporność, przyspiesza detoksykację oraz pomaga w regulowaniu ciśnienia krwi.

Cebula

to znakomite źródło wielu witamin i minerałów

Błonnik spowalnia wchłanianie węglowodanów i zapobiega wahaniom poziomu cukru we krwi. Pozostawia uczucie sytości – w ten sposób pomaga kontrolować nadmierny apetyt. Dodatkowo przyspiesza eliminację toksyn i wspiera naturalny proces oczyszczania organizmu.

Błonnik

pomaga oczyszczać organizm

Zawiera dużo węglowodanów złożonych, błonnika i nienasyconych kwasów tłuszczowych. Jest też bogata w fosfor, witaminę B9, żelazo, cynk, magnez i potas. Działa wspomagająco w leczeniu cukrzycy – przyspiesza trawienie i obniża poziom glukozy we krwi. Pozytywnie wpływa na skórę, włosy i paznokcie. Podnosi odporność organizmu oraz pomaga obniżyć zawartość cholesterolu w organizmie.

Ciecierzyca

to doskonałe źródło białka

Jest znakomitym źródłem witamin rozpuszczalnych w tłuszczach – A, D, E oraz K. Jest znany z działania wpływającego na obniżenie poziomu cholesterolu, pomaga przeciwdziałać miażdżycy i w utrzymaniu stawów w dobrej kondycji. Wspiera przemianę materii.

Olej rzepakowy

zawiera dużo tłuszczów nienasyconych

Najważniejszymi składnikami są wapń, żelazo, magnez i potas, ale tahini zawiera także tłuszcze Omega-6, witaminy oraz błonnik pokarmowy. Razem składniki te pomagają w pracy układu krążenia i zapobieganiu cukrzycy, wspierają zdrowie kości i obniżanie poziomu złego cholesterolu.

Pasta sezamowa tahini

jest źródłem wielu składników mineralnych

Witaminki, witaminki najważniejszymi z nich między innymi są: A,C, E, B1, B2, B3,B6, K. Jak również cenne składniki mineralne jak magnez, wapń, żelazo, sód, potas, miedź, mangan, cynk, fosfor, fluor, jod i karoten oraz kwasy: foliowy, szczawiowy, pantotenowy i biotynę. Hiszpańscy badacze udowodnili, że smażenie i duszenie pomidorów doprowadza do wzrostu nasycenia likopenu i innych witamin. Dlatego nie pozostaje nic jak jeść także pomidory przetworzone w postaci zup pomidorowych i sosów. Czy taka dieta nie brzmi pysznie.

Pomidory

źródło likopenu

Korzeń pietruszki jest bogaty w potas, który reguluje ciśnienie krwi. Ułatwia trawienie i zapobiega wzdęciom, wykazuje także działania moczopędne. Badania naukowców pokazują, że dzięki zawartej w niej apigeninie może hamować wzrost i rozwój guzów nowotworowych.

Pietruszka

jest dobra na wszystko i do wszystkiego

Buraki są bogate w: wapń, potas, fosfor, żelazo, magnez, kobalt i kwasu foliowego jak i zestawu witamin grupy B jak również witamin A i C. To dlatego buraki pomagają przy stresie, depresji, wzmacniają koncentrację, pomagają w zaburzeniach snu, obniżają ciśnienie krwi, regulują cholesterol. Dodatkowo zawierają dużo błonnika i zwiększają przemianę materii. Witamina B12 w nich zawarta łagodzi bóle kręgosłupa, korzonków nerwowych oraz zapobiega artretyzmowi.

Burak

warzywo pełne minerałów

Zawiera takie witaminy jak: witamina A, C, witaminę PP, kompleks witamin z grupy B jak również kwas foliowy, niemało wapnia, potas, cynk, magnez, fosfor i żelazo. Posiada właściwości oczyszczające nasz organizm z toksyn, pobudza przemianę materii jak również usuwa uboczne efekty przemiany materii, obniża ciśnienie tętnicze, polepsza pracę nerek i serca. Od starożytności uważa się go za doskonały środek uspokajający, a także za naturalny afrodyzjak.

Seler

posiada właściwości oczyszczające

Napisz do nas